28.11.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat dispoziții privind aprobarea cererii de participare în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Descarcă documentele …
10.11.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat dispoziții privind aprobarea cererii de participare în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Descarcă documentele …
07.11.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat dispoziții privind aprobarea cererii de participare în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Descarcă documentele …
29.08.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat un comunicat referitor la prelungirea sesiunii de înscriere a persoanelor fizice în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Descarcă detalii …
31.07.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat un comunicat referitor la înscrierea persoanelor fizice în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Descarcă detalii …
25.07.2023
Primăria com. Mircea Vodă, jud. CT a publicat un anunț privind desfașurarea programului rabla local. Descarcă detalii …
ANUNȚ
PROGRAMUL PRIVIND CASAREA AUTOVEHICULELOR UZATE ”RABLA LOCAL”
Primăria Mircea Vodă se numără printre cele 495 de unități-administrativ teritoriale care au primit aprobare de la Administația Fondului de Mediu (AFM) pentru derularea programului de casare a autovehiculelor uzate, „Rabla local”. AFM a publicat luni, 12 iunie, lista UAT-urilor eligibile, în urma evaluării dosarelor depuse de autoritățile publice locale.
Urmează să se lanseze/deschidă platforma Administrației Fondului de Mediu pentru înscrierea cetățenilor în program.
AFM a aprobat pentru Comuna Mircea Vodă o finanțare în valoare de 120.000 lei, echivalentul a 50 de autoturisme uzate, care îndeplinesc condițiile de casare.
Prin acest program se vor putea casa mașini mai vechi de 15 ani, fără obligația de a cumpăra una nouă, primindu-se pentru casare suma de 3.000 lei. Această sumă este compusă din finanțarea AFM de 2.400 lei și finanțarea de 600 lei susținută de la bugetul local.
Solicitanții trebuie să aștepte anunțul de deschidere din partea AFM şi apoi se pot înscrie prin intermediul aplicației informatice pusă la dispoziție exclusiv de AFM.
Etape/pași de urmat de către solicitanți:
După lansarea platformei și înscrierea persoanelor fizice în program, lista cu persoanele înscrise va fi transmisă fiecărei primării. Solicitanții vor prezenta primăriei documentele justificative de eligibilitate, iar după verificarea dosarului, solicitanții eligibili vor încheia un contract de finanțare cu UAT Mircea Vodă.
Solicitanții eligibili vor intra în posesia primei de casare, după ce vor face dovada predării autoturismului la un centru de preluare și îl vor radia din circulație.
La acest moment UAT Mircea Vodă a încheiat contractul de delegare cu Administrația Fondului pentru Mediu.
Ștr. Primăriei nr. 47, CP 907200, jud. Constanța
Telefon: 0241/838140 • Luni-Joi, 8:00 – 16:30; Vineri 8:00 – 14:00